• 2023. október 5., csütörtök

    My Dress-Up Darling

     

     Bevallom egy ideje gondolkoztam rajta, hogy érdekel-e engem ez az anime.  Végül adtam neki egy lehetőséget...

    A sztori 2 főszereplője közül a fiú Wakana, egy csendes, nagyon magának való szorgalmas fiú. A másik főszereplő pedig Marin, aki pont az ellentéte: nyüzsgő, vidám és megállíthatatlan.

    A sztori egy elég nagy klisén alapszik: a népszerű csaj beleszeret a fiúba, aki fel sem tűnik senkinek.

    Szóval Marin belekényszeríti Gojo-kunt a hobbijába, ami pedig a cosplayek hordása. És a felettébb sok ciki, abszurd és ecchi után meg is kapja amit akar. Maga sem sejti, hogy bele fog zúgni a fiúba. Szóval kíváncsian vártam, hogy mi sül ki ebből a 12 részből.
    Végül pedig annyit szűrtem le, hogy jó lenne egy következő évad, mert ez így felettébb kevés volt.
    Aki szereti a zavarba ejtő, tini románcos animeket, mindenképp keressen rá.

    IMDB
    Magyar fordtással: Link

     

    Aimi-chan

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • - Copyright © Anime testvériség - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -