• 2023. szeptember 23., szombat


     Mobil játék - App

    Bevallom elég szkeptikusan álltam hozzá az online fiúzós játékokhoz. De Moka már jó ideje mesélte, mennyire szereti, így miután megmutatta ezt a játékot a neten, gondoltam bánja kánya, kipróbálom.

    Szóval letöltöttem az appot a telómra, és belekezdtem. Rögtön a legelején észrevettem, hogy mennyire szép a kidolgozása a játéknak. Aztán az első pár sor után bele is botlottam az egyik felcsíphető fiúba, méghozzá a hosszú fehér hajú Raye-be. Rendkívül udvarias, kedves és segítőkész volt. Na mondom oké, de nem téged kereslek akkor.
    Ezután belebotlottam a kutyafiúba, aki véletlenül vérfarkas: Cillion. Ő volt a vidám és mindig ugrásra kész fiú, aki azonnal körülöttem bóklászott, mihelyst mentem valamerre a játékban, vagy dolgom akadt.
    És a harmadik fiú volt Hiroto, a pimasz és lehengerlő dumás, igazán nehéz fiú. Na nekem ő kellett, mert vonzódom az ilyenekhez. Szóval kis civódás és vitázás után ráléptem az Ő útjára.

    Közben persze több karakter is megjelent, a három jó mellé három ellenség is dukált. Szóval megvívtuk a harcokat velük. Emlékszem, panaszoltam is, hogy alig 3 perc játék után már kiütötték a karakteremet. Szóval a kis mezei takarító lányból ki kellett nevelnem egy erős csajt. Ahogy fejlődött a karakterem, úgy jöttek sorra a fiúk. A játék amúgy úgy van kitalálva, hogy akár egyszerre az összes fiút is lehet szédíteni. 

    Persze nekem csak Hiroto kellett. Kétszer is végigjátszottam az ő útját. Először rendesen, majd másodszorra úgy, hogy csakis más válaszokat adtam neki. De úgy is sikerült megszereznek a szerelmét.

    Javaslom mindenkinek, aki nem próbált még otome játékot, hogy kezdjen ezzel.

    Google Play

    Aimi-chan


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • - Copyright © Anime testvériség - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -